Blogger Templates

Friday 17 August 2012

Aidilfitri bakal tiba :)


hye , assalamualaikum ,, jawab salam keh . lam hati pon okey :) hehe .. okey dah lame dah aku x sentuh blog nie , eh sentuh blog ? boley ke ? haha , boley kot ... hmm , aku update blog nie last bulan 5 arie tu .. skunk da bulan 8 . okey .. da bpe bulan kire sendiri .. haha ..mase bulan 6 ade satu bende yg terjadi yg tak kan aku lupekan , tarikh 25.6.2012 adalah tarikh yg paling aku benci , sedih , terkejut , bebas dari sakit hati .. tarikh tu takkan padam dlam ingatan aku nie . rasenye aku x perlu share lbih-2 kot , yg lpas biar lah lpas .. oke balik kat cite tadi balik .. dah lame aku x update blog nie an ,, dah nak roboh dah .. anai-2 pon dah banyak .. nak kne runtuh wat batu pulak kot . haha .. k aku dah mengarot .. mmg hobi aku .. okey tgok balik tajuk k , hehe .. dah nak raya kan ? sukee gile ^^. opps ! okey terlebih suda . haha .. korg dah beli bju raya , kuih raya or ape-2 je lah persiapan untuk raye ? hehe .. kalau x beli lagi g beli laju-2 k , raya x lame dah . bape arie je lagi .. aku dah siap beli dah sume .. tapi skunk nie aku x bape hepy sgt bab opah aku msok hosp , nak raye-2 nie dugaan menimpa die pulak .. tapi insyaallah die dah boleh balik esok .. doakan die cpt sihat .. haa , nak share siket citer ngan korg nie , lau x nak tgok , tutop je mate k . haha .. *bajek-2 cam ade org bace . haha * k lantak lah , k arie raye keempat nanti aku g serawak . oh , beriekan ? serawak je kot .. bkannye koria ke , london ke pon .. haha , lantaklah dah aku excited sgt kan , maklumlah baru first time g , first time gak naek flight ..harap-2 slamat pegi dan sampai . nanti tgok lah gmbr-2 aku kt sane kt fb aku yerk .. tu pon lau rajin . insyaallah aku upload .. aku harap raya thon nie lbeh meriah dari sebelum nya .. okey lha mau stop dlu .. lpas nie ntah bile pulak aku nak update kan .. haha .. okey akhir kata , aku nak mintak maaf kalau aku ade wat salah ngan korg yg kenal aku , andai aku terasar bhase , terkurang ajar or ape-2 je lah yg buat korg sakit hati , maafkan lah aku k .. nasihat aku jangan men mercun , bagilah peluang kat doktor-2 kat hosp tu nak balik cuti raye , sian kat dorg tau . hehe oke lah .. last , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI , MAAF ZAHIR DAN BATIN :) bye ..
                                       

1 comment: