Blogger Templates

Saturday 16 February 2013

Calon PMR 2013


Hye , jawab salam tu dulu ok . hmm , dah lama ak tak update blog nie , last masa bulan puasa tahon lpas .. lama gila woii . haha nie sume kes malas bukak blog . nak ckp bzy xde lha sgt ,, tapi taho nie mmg bzy skit dgn mcm-2 aktiviti sekolah , sbb tahun nie aku amik PMR , yelaa umor baru 15 tahun .. hehe .. pejam celik pejam celik haa dah nak kne amik PMR . haishh , seram weyhh >.< rase mcm nak hbes cpt je Form 3 nie .. korang doakan lha aku dpt result cemerlang dlam pmr tahun nie yee .. aku nak bwat mak ayh n family aku bangga dgn aku ,, aku nk buktikan dgn org yg slalu kutuk aku tu yg aku boleh buat .. *semangat nye aku , haha .. k-2 serius .. aku mmg nak dpat 8A ,, walau pon aku nie x pandai mane tapi cita-2 kne tinggi kan .. hehe .. hmm , baru aku tau pnt jugak jadi calon pmr nie .. mcm-2 kne bwat .. lpas satu-2 aktiviti .. nie awal lagi , nanti bile dah nak dkt pmr pecah kepala aku nie agknye . tapi PMR punye pasal takpe lah . aku sanggup pecah kepala ke ape ke asalkan dpt result gempak .. Eh-2 aku nie update blog plak , homework blom siap lagi . haha .. kantoii ~ tak tau lah knape . bile aku tgah bwat kje skolah , time tu lah mood nak update blog nie muncul . saje nak ngacau aku .. haha , menyalahkan mood plak ,.tapi oke lha . kalau x ntah bile lha aku nak cuci-2 stor aku yg dah bersawang nie . nampak mcm umah usang dah ,, haha .. x gaye blog dah aku tengok .. oke lah . aku nak menyiapkan homework aku plak . Jumpe brape bulan akan dtg ye . hehe ,, lastly , Doakan aku dpt result gempak ye dlam PMR . Aminn . k bye
   
 

No comments:

Post a Comment